Дизайн проєкт магазину. Розроблення концепції магазину. Відкриваємо магазин. Розробка концепту супермаркету. добір стелажів для магазину
- Послуга
95 ₴/кв.м
Мінімальна сума замовлення на сайті — 200 грн
- +380 (97) 024-99-25Відділ продажу
- +380 (50) 141-78-88Відділ продажу/склад
- +380 (50) 989-61-88Відділ продажу/Викуп стелажів б/у
- +380 (66) 364-33-53Відділ продажу/дизайн/проектування
Розроблення об'єктів торгівлі під ключ. Дизайн проєкти об'єктів торгівлі будь-якої складності.
Наша компанія пропонує платні послуги з дизайну проектування меблів і торгового обладнання:
• для керівників (власників) торгових установ
• для приватних осіб
• для фірм, що спеціалізуються на виробництві торгових меблів
Отже, Ви прийняли рішення — далі ми з Вами визначається, якого рівня планується відкривати торгову точку, економ, середнього рівня або ексклюзив.
З огляду на обраний, ми Вам порекомендуємо варіант дизайну проєкту, оскільки вони відрізняються за вартістю та доцільності.
Варіант (А) рекомендується для тих, хто хоче оперативно та з скромним бюджетом відкрити торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів у межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових просторах, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- підбір оптимального обладнання з огляду на вище приведені нюанси та побажань клієнта.
- прив'язування обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи один одному, а також орієнтуватися в приміщенні, повторюючи навігаційні покажчики.
Варіант (В) рекомендується для тих, хто хоче отримати індивідуальність, і бути ні на кого не схожим, відкриваючи торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів у межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових точках, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- повністю індивідуально розроблене обладнання на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- прив'язування обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи один одному, а також орієнтуватися в приміщенні, повторюючи навігаційні покажчики.
Варіант (C) рекомендується для тих, хто хоче отримати ексклюзивність, та індивідуальність, відкриваючи торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів і торгового простору в межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових точках, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- повністю заново розроблене ексклюзивне обладнання на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- індивідуально створений торговий простір на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- прив'язування обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи один одному, а також орієнтуватися в приміщенні, прочитавши навігаційні покажчики, цінники тощо.
Фахівці ТОВ «ВГ Груп» готові розробити концепцію Вашого магазину за такими методиками:
Передпроєктні дослідження й аналіз для відкриття нових магазинів і торгових центрів
Постанова завдань проєктування магазину
Аналіз місця розташування магазину
Характеристики території.
Тип району.
Характеристики населення в районі.
Тенденції розвитку території. Матриця розвитку території та можливих стратегій.
Вплив об'єктів інфраструктури на торгівлю.
Дослідження території за допомогою методу зохрон.
Ізохрони для пішоходів і автомобілістів.
Оцінка потенціалу розташування магазину.
Сила тяжіння магазину
Гравітаційна модель торгівлі Рейлі.
Умови, необхідні для того, щоб магазин створював власний потік.
Оцінка сили тяжіння магазину.
Потоки та їхнє використання в проєктуванні магазину
Опанування пішохідними потоками.
Вплив потоків на асортимент магазину.
Розташування входів щодо потоків.
Цілісність декількох входів. Вибір місця входу.
Оцінка ділянки торгового центру та розташування будівлі на ділянці
Планувальні схеми
Зони дії «магнітів»
Принципи розміщення «магнітів» та інших елементів тяжіння.
Взаємозамінний вплив функцій у багатофункціональних комплексах.
Проектування паркінгу під час магазину або торгового центру
Проблеми, що виникають у разі неефективної організації паркування під час магазину.
Нормативи для паркінгів підприємств роздрібної торгівлі.
Розрахунок площі, потрібний для паркування.
Вимоги до паркування.
Вибір місця розташування паркінгу.
Організація руху на паркінгу.
Зупинка автомобілів на паркінгу.
Система навігації на паркінгу.
Вибір концепції та визначення вимог.
Основні концепції та їхні характеристики.
Вимоги до планування та внутрішньої логістики магазину залежно від концепції.
Вивчення та виховання покупців.
Зміни в звичках сучасних покупців.
Використання емоцій і логіки покупців під час проєктування.
Елементи планування, які сприймаються негативно.
Створення маршруту в торговому залі.
Розміщення торгового обладнання складної форми.
Принципи створення комфортного торгового простору.
Об'ємно-планувальні рішення магазинів і торгових центрів
Проектування фасаду
Прийняття рішення про фасад магазину.
Сприйняття фасаду магазину покупцями.
Активність фасаду.
Рішення фасаду залежно від його орієнтації по сторонах світла.
Нічний вигляд будівлі. Приймання вечірнього освітлення.
Проектування вхідної зони
Приймання візуального розширення входу.
Принципи організації вхідної зони.
Гальмування.
Приваблення уваги та збудження цікавості.
Визначення іміджу магазину.
Поділ потоків у зоні входу/виходу.
Проектування вертикальних комунікацій і залучення покупців на інші рівні магазину або торгового центру.
Зал самообслуговування, розташований у двох рівнях.
Способи розв'язання завдання залучення покупців на інші рівні.
Спеціальні планувальні прийоми.
Вплив спеціальних прийомів на комерційну цінність торгової площі.
Типи спеціальних прийомів.
Візуальні акценти та різновидні точки.
Типи «незварних магнітів».
Робота зі складними ділянками торгового залу.
Приймання рішення ніш і колон.
Планування торгових залів магазинів
Порядок дій під час планування залу.
Визначення товарів-"видачів потоку" і оцінка їхньої сили.
Розміщення товарів різного типу попиту.
Типи планування, можливості їх застосування, основні особливості.
Врахування умов вибору товарів.
Створення маршруту в торговому залі. Типи маршрутів.
Приклади ефективної й неефективної організації маршруту.
Особливості планування торгових залів різної форми.
Визначення площ для товарних груп і розставляння торгового обладнання.
Проектування місць розрахунку.
Стандарти планування для мережевих магазинів.
Вибір зон згідно з логікою покупця.
Приклади зон у магазинах різної спеціалізації.
Напрямок потоку за допомогою візуально привабливих товарів.
Оцінка потреби змін у плануванні наявних магазинів.
Прогноз результатів, що досягаються за допомогою перепланування.
Планування торгових центрів
Критерії ефективності торгових центрів.
Вибір оптимального типу центру для конкретної території та розташування.
Розподіл потоків у торгових центрах.
Врахування торгових і технологічних процесів під час проєктування.
Приймання, що дають змогу підвищити цінність арендних площ.
Вуслуги та зручності для покупців.
Дизайн магазинів і торгових центрів
Кольори в інтер'єрі магазину
Колір як складник образу магазину.
Завдання роботи з кольором.
Колірна символіка та зв'язок кольорів інтер'єру зі спеціалізацією магазину.
Колірне кодування різних зон у магазині.
Використання кольорів для привернення уваги.
Кольори в сезонному оформленні магазину.
Проектування освітлення і світлових ефектів
Вплив світла на поведінку покупців.
Завдання освітлення в магазині.
Створення оптимальних умов для огляду товарів. Показники загальної освітленості приміщень магазинів і торгових центрів.
Вибір світлової композиції.
Рівність освітлення.
Коли виникають негативні ефекти неправильно підібраного освітлення.
Цветопередача. Характеристики освітлювальних приладів і вимог до кольоропередавання та відтінку світла в магазинах різної спеціалізації.
Рекомендоване освітлення для різних товарів.
Світлові акценти, виділення товарів за допомогою світла.
Проектування системи навігації, інформація в магазині
Комплекс заходів зі створення системи навігації.
Інформаційне середовище в магазині.
Структурування інформації.
Графічні засоби навігації та довідки.
Вимоги до знаків і покажчиків.
Гармонізація символів і позначень.
Звукові та тактильні засоби навігації.
Інтерактивні засоби навігації
Tags: Стелажі, racs, металеві стелажі, стелажі, торгове обладнання, віко, wiko, стелажі для магазинів, вітрини, прилавки, стелажі перфоровані, стелажі посилені, острівні стелажі, меблі для магазинів, торгові стелажі, полиці, полиці, кронштейни, балка, супермаркет, обладнання для супермаркету, торгівельне обладнання, касові бокси, для магазинів, полиці, полиці посилені, стійки, стелажі металеві, торгові стелажі для магазинів, стелажі для магазину, обладнання для магазинів, обладнання для магазинів
http://www.google.com/analytics/siteopt/ab_install_instructions?experiment=EAAAAP6PrDbDj900Qp92D5vnJYE&account=21285379&user=AN_xLxcR66G08kN248wcS9s7bRWwkbGO9A&hl=ru&portal=0&t=AwpX9HhgHHM
- Ціна: 95 ₴/кв.м