
Магазин під ключ. Концепція магазину. Дизайн магазину. Проектування торгового простору. добір стелажів для магазину
- Послуга
100 ₴/кв.м
Мінімальна сума замовлення на сайті — 200 грн
- +380 (97) 024-99-25Відділ продажу
- +380 (50) 141-78-88Відділ продажу/склад
- +380 (50) 989-61-88Відділ продажу/Викуп стелажів б/у
- +380 (66) 364-33-53Відділ продажу/дизайн/проектування
Наша Компанія пропонує Вам скористатися новою послугою — «Магазин під ключ». Яка дає змогу запустити магазин будь-якої складності з «0».
Послуга містить:
— розроблення концепції та дизайн проекту
— розробку всієї необхідної технічної документації
— отримання роздільних здатностей у державних органах
— проєктування торгових залів і господарств
— розробка та замовлення обладнання
— монтаж обладнання
— технічний запуск об'єкта
— офіційне відкриття об'єкта торгівлі
— сервіс, гарантійне та після гарантійне обслуговування
Наші фахівці працюють із найбільшими гравцями ринку ритейлу в Україні. Як-от Торгова мережа ТЕХНОПОЛІС, ФОКСТРОТ, ФОКСМАРТ, ВелМарт, Діаваг, ВОГ та інші, і отриманий досвід може гарантувати Вам успішне відкриття нашими фахівцями Вашого магазину!
Детальна інформація за телефонами: 099-652-80-00
Наша компанія пропонує платні послуги з дизайну проектування меблів і торгового обладнання:
• для керівників (власників) торгових установ
• для приватних осіб
• для фірм, що спеціалізуються на виробництві торгових меблів
Отже, Ви прийняли рішення — далі ми з Вами визначається, якого рівня планується відкривати торгову точку, економ, середнього рівня або ексклюзив.
З огляду на обраний, ми Вам порекомендуємо варіант дизайну проєкту, оскільки вони відрізняються за вартістю та доцільності.
Варіант (А) рекомендується для тих, хто хоче оперативно та з скромним бюджетом відкрити торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів у межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових просторах, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- підбір оптимального обладнання з огляду на вище приведені нюанси та побажань клієнта.
- прив'язка обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи одна одній, а також орієнтуватися в приміщенні, приймаючи навігаційні покажчики.
Варіант (В) рекомендується для тих, хто хоче отримати індивідуальність, і бути ні на кого не схожим, відкриваючи торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів у межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових точках, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- повністю індивідуально розроблене обладнання на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- прив'язка обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи одна одній, а також орієнтуватися в приміщенні, приймаючи навігаційні покажчики.
Варіант (C) рекомендується для тих, хто хоче отримати ексклюзивність, та індивідуальність, відкриваючи торгову точку.
Він містить, — створення концептуального рішення з меблів і торгового простору в межах, отриманих від клієнта побажань, а також;
- обмір приміщення (якщо немає точного плану БТІ)
- зонування торгової площі з урахуванням правил мерчендайзингу, ергономіки, руху відвідувачів у торгових точках, а також з огляду на архітектурні особливості приміщення, наприклад: висота стелі, віконні отвори, вхід, вихід тощо.
- повністю заново розроблене ексклюзивне обладнання на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- індивідуально створений торговий простір на основі, прикладів, спільних бесід, вибору стилю, колірного рішення, фурнітури побажань клієнта.
- прив'язка обладнання до приміщення в такий спосіб, щоб покупці мали можливість вільно переміщатися й розглядати продукцію, не заважаючи один одному, а також орієнтуватися в приміщенні, використовуючи навігаційні покажчики, цінники тощо.
- Ціна: 100 ₴/кв.м